Sizning mamlakatingizmi?

O'zbekiston Qozog'iston

NOMAD elektron navbat tizimiga xizmat ko'rsatish

SEOning uzluksiz ishlashini ta'minlash uchun vaziyatning murakkabligi darajasiga qarab uchta texnik yordam darajasi taqdim etiladi:

Maslahat

Siz batafsil maslahat uchun ariza qoldirishingiz yoki o'zingiz qo'ng'iroq qilishingiz mumkin

o'tish

Mutaxassis bilan uchrashuv

Mutaxassis, Agar kerak bo'lsa, Nomad-ga xizmat ko'rsatish yoki sozlash uchun saytga keladi

o'tish

Tizim diagnostikasi

Nomad ishida aniqlangan xatolarni bartaraf etish uchun rivojlanish bo'limi mutaxassislarini jalb qilish

o'tish

NOMAD system

Afzallik

Ishonchlilik

Markazlashtirilgan elektron tizimning uzluksiz ishlashini ta'minlash "NOMAD" navbatlarini avtomatik ravishda yuborilgan hisobotlarni taqdim etish bilan boshqarish. Uskunaning ishlamay qolishi va muddatidan oldin eskirishini oldini olish

Ish va xizmatlar

Uskunalarga texnik xizmat ko'rsatish ishlari va xizmatlari va texnik xizmat ko'rsatish dasturiy ta'minot tizimlari elektron navbat SEO "NOMAD"uskunalari uchun ehtiyot qismlarni almashtirishni o'z ichiga oladi.

Maslahat

Tizim bilan ishlash uchun foydalanuvchilarga maslahat berish.

Shartlar

Texnik xususiyatlar o'zgartirilishi va to'ldirilishi mumkin emas.

Xizmat formati

Xizmat ko'rsatish formati: "NOMAD"elektron navbatlarni boshqarish tizimining buyurtmachisining iltimosiga binoan muammolarni bartaraf etish.

Ish hajmi

Xaridlar doirasida etkazib beriladigan hajm, miqdor va sifat bo'yicha xizmatlar shartnomaning ajralmas qismi bo'lgan ushbu texnik spetsifikatsiyaga muvofiq bo'lishi kerak.

Vaziyat markazi

Qozog'iston Respublikasi mehnat va aholini ijtimoiy muhofaza qilish vazirligida joylashgan Ostona shahrining Markaziy serveriga integratsiya qilish uchun "vaziyat markazi" ni ulash.

Xizmatlar Uchun To'lov

Ko'rsatilgan xizmatlar uchun to'lov "NOMAD"navbatlarini elektron boshqarish tizimiga xizmat ko'rsatish va/yoki ta'mirlash uchun arizalar mavjud bo'lganda amalga oshiriladi.

NOMAD system

Xizmat darajasi shartnomasi

Maqsad:

Kafolatlangan doimiy texnik yordamni ta'minlash

Vazifalar:

Texnik qo'llab - quvvatlash (bundan buyon matnda transport vositasi deb yuritiladi): uch bosqichli texnik qo'llab - quvvatlash xizmati (bundan buyon matnda SD xizmati deb yuritiladi), yuzaga kelgan hodisalarni hal qilishda tezkor yordam berish

Xizmatlarning tavsifi:

"NOMAD" elektron navbatlarni boshqarish tizimi serveri

  • 1) Server tizim blokini va Kupon dispenserini tozalash.
  • 2) SEO server tugunida kommutatsiyani tekshirish.
  • 3) Tizim va uskunalarni diagnostika qilish va sinovdan o'tkazish.
  • 4) Kondensatorlar va quvvat manbalarini tekshirish.
  • 5) Protsessorning tashqi holatini, muxlislarni tashqi shovqin va jismoniy nuqsonlar mavjudligini tekshirish.
  • 6) Tizim blokini ochish va changni tozalash.

"NOMAD" elektron navbatlarni boshqarish tizimining Kupon dispenseri

  • 1) Qurilmalarni sinovdan o'tkazish.
  • 2) Tugunlarni ichki tozalash.
  • 3) Barcha ulanish simlarini tekshirish.
  • 4) Printerning oldini olish.
  • 5) Sensorli monitor va printer drayverlarini o'rnatish va sozlash.
  • 6) Uskunalar diagnostikasi (RAM, qattiq disk, protsessor)
  • 7) O'rnatilgan operatsion tizim parametrlarini optimallashtirish (qo'shimcha dastur xizmatlarini o'chirib qo'yish)
  • 8) himoya qoplamalarini olib tashlash.
  • 9) uskunani changdan tozalash.
  • 10) qalinlashgan yog'ni olib tashlash.
  • 11) Kirlangan qismlar va mexanizmlarni mashinaning dizayni va yuviladigan qismlariga qarab benzin yoki alkogol bilan yuvish.
  • 12) Qismlar, yig'ilishlar, mexanizmlar va elektron platalarning texnik holatini vizual tekshirish.
  • 13) Texnik hujjatlar talablariga muvofiq kompyuterni moylash.
  • 14) Korpuslardan va olinadigan qopqoqlardan axloqsizlikni olib tashlash.

Sifatni baholash paneli-sensorli monitor

  • 1) Drayv versiyasini yangilash.
  • 2) Sensorli displeylardan changni tozalash.
  • 3) Dasturiy ta'minotdagi xatolar uchun diagnostika.
  • 4) Sensorli monitorni o'rnatish va sozlash.
  • 5) Sensorli Ekranni kalibrlash.

Periferik uskunalar (tablo, interfeys taxtasi)

  • 1) Diagnostika va test.
  • 2) Xatolarni bartaraf etish.

Xodimning tezkor chaqiruvi va javob berish vaqti bo'yicha ishlar

  • 1) Ishonch telefoniga murojaat qilish
  • 2) Arizalarni ro'yxatdan o'tkazish, arizalarning ustuvor yo'nalishlarini muvofiqlashtirish.

Dasturiy ta'minot xatolarini takomillashtirish yoki tuzatish ishlari

  • 1) Aniqlangan xatolarni tuzatish.
  • 2) Dasturiy ta'minotni sinovdan o'tkazish.
  • 3) Aniqlangan xatolarni tuzatish.
  • 4) Dasturiy ta'minotni sinovdan o'tkazish.
  • 5) Yangi hisobot shakllarini qo'shish, mavjud hisobotlarni o'zgartirish.
  • 6) Nomad SEO (mavjud dasturiy ta'minot asosida) tomonidan boshqa SEO provayderining dasturiy ta'minotini almashtirish huquqisiz yangi dastur interfeysi dizaynini ishlab chiqish va amalga oshirish.
  • 7) Navbat operatorlari - inspektorlarning kunlik ishlashi uchun dasturiy ta'minot modullarini moslashtirish.
  • 8) "Nomad" SEO ishlab chiqarish zavodining Nizom xatiga muvofiq dasturiy ta'minotni yangilash
  • 9) Litsenziyalangan dasturiy ta'minotni yangilash (mavjud va mijoz tomonidan o'rnatilgan dasturiy ta'minot asosida SEO ishlab chiqaruvchisi zavodining qoidalariga muvofiq)
  • 10) Texnik xizmat ko'rsatish va uzluksiz ishlashni ta'minlash uchun texnik imkoniyatlarga ega bo'ling "NOMAD" navbatining mavjud, ixtisoslashtirilgan elektron boshqaruv tizimi dasturiy ta'minotni boshqasiga almashtirish huquqisiz.
  • 11) Qo'shimcha xizmatlarni ajratish, dasturiy ta'minotni yangilash va litsenziyalash munosabati bilan maxsus VPN kanali orqali "NOMAD" SEO-ni masofadan qayta sozlash.

Davlat va ACS talablari "xizmat stoli"

  • 1) Butun tizimning yoki har bir komponentning ishlashini darhol tiklash uchun tashrif buyuruvchilar oqimini boshqarishning markazlashtirilgan tizimining modullari va ilovalari to'plami mavjud.
  • 2) Tizimdagi xatolarni o'z vaqtida bartaraf etish uchun malakali mutaxassislarning mavjudligi.
  • 3) Dasturiy ta'minotni boshqa versiyaga almashtirish huquqisiz mavjud, ixtisoslashgan tizimga texnik xizmat ko'rsatish va uzluksiz ishlashni ta'minlash uchun texnik imkoniyatga ega bo'ling.
  • 4) SD xizmatining bir qismi sifatida quyidagi funktsiyalarni bajaradigan koordinator tayinlanishi kerak.
  • 5) Hodisa/texnik xizmat ko'rsatish uchun arizalarni ro'yxatdan o'tkazish.
  • 6) Ishlarni muvofiqlashtirish-buyurtmachi bilan ustuvor ishlarni aniqlash va muvofiqlashtirish.
  • 7) Buyurtmachiga rejalashtirilgan ishlar va nosozliklar, sabablar va nosozliklarni bartaraf etish to'g'risida telefon yoki elektron pochta orqali xabar berish.
  • 8) Ushbu turdagi xizmatlarda ishlash tajribasi potentsial provayder kamida 5 yil bo'lishi kerak, tasdiqlash ko'rsatilgan xizmatlar uchun schyot-faktura shaklida taqdim etiladi.

NOMAD system

Vazifalarni bajarish vaqti
  • Xizmat rejimi:

    С 09:00-18:00 ish kunlarida

  • Reaksiya vaqti:

    2 soatgachaish kunlarida

  • Kelish vaqti:

    16 soatgachaish kunlarida

  • Qayta tiklash vaqti:

    8 soatgachaish kunlarida

  • Oldini olish:

    Yiliga 2 marta

    kiritilgan
  • Maslahat:

    kiritilgan
  • Ehtiyot qismlar:

    Kiritilmagan
  • Ish joylarini qo'shish:

    Kiritilmagan
  • Eng so'nggi dasturiy ta'minotni yangilash:

    Kiritilmagan
Maslahat

Mavjud barcha aloqa vositalari bilan maslahatlashish va hodisalar sabablarini masofadan turib bartaraf etish, telefon yoki elektron pochta orqali tizimni texnik qo'llab-quvvatlash bilan bog'liq savollarga javob berish;

Texnik yordam

+99891 381 38 89

basstechasia@gmail.com

Texnik yordam

+99894 676 76 67

basstechasia@gmail.com